עורך דין פלילי מסביר איך תוכלו להתמודד עם חקירה משטרתית

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

גם אנשים שומרי חוק יכולים למצוא את עצמם מגיעים לחדרי החקירות במשטרה. חקירה משטרתית היא השלב המקדים שבו מנסים להבין מה בדיוק קרה. עם זאת עליכם להבין כי כל דבר שקורה בחדרי החקירות עלול לשמש לרעתכם בהמשך. כך שיהיה עליכם להיות מאוד זהירים, כל טעות קטנה עשויה לגרום לכך שתשלמו עליה ביוקר. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מגיעים לחקירה ראשונה בתחנת המשטרה? ריכזנו לכם את כל המידע החשוב בעזרתו של עורך דין פלילי מנוסה ומיומן.

 

חוסר הוודאות יפעל לרעתכם

בשביל שתוכלו להגיע מוכנים לחקירה בתחנת המשטרה יהיה עליכם להבין מה פשר העניין. יש כאלה שחושבים שהם מבינים מה קורה, אך המציאות תהיה אחרת לגמרי. חוסר הוודאות יהיה טוב בהתחלה, אך ברגע שתיכנסו לחדר החקירות הוא יפעל לרעתכם. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לשאול שאלות לפני שתגיעו לחקירה. תכינו את עצמכם בצורה טובה, בטח אם זוהי הפעם הראשונה שאתם במצב כזה. תימנעו מעצמכם הפתעות מיותרות, הפתעות שמרבית המקרים רק יסבכו את העניינים. תדרשו להכיר את כל הפרטים, זוהי הזכות הבסיסית שלכם.

 

לא עונים לפני שמתייעצים

בחדר החקירות במשטרה ישאלו אתכם המון שאלות שקשורות לאותו מקרה. כל תשובה שתענו צריכה להיות כזאת שלא תכניס אתכם לתסבוכת שתתקשו לצאת ממנה. לכן אל תענו על אף שאלה בחקירה משטרתית עוד לפני שהתייעצתם עם עורך דין פלילי. עורך דין מנוסה יסביר לכם באופן מדויק מה אתם צריכים להגיד על כל שאלה שנשאלת. תזכרו כי התשובות שתספקו יכולות לשמש נגדכם ראייה בבית המשפט בהמשך הדרך. כך שאתם צריכים לשקול את המילים מתוך שאיפה להביא את עצמכם לנקודה אידיאלית.

 

התשובות צריכות להיות ענייניות וקצרות

החוקר הוא לא חבר שלכם, אין סיבה שתיתנו לו תשובות ארוכות ומפורטות. תזכרו כי כל מה שקורה בתוך חדר החקירה יהיה מתועד ומצולם להמשך הדרך. כתוצאה מכך התשובות שאתם נותנים בחדר החקירות חייבות להיות ענייניות וקצרות. ככל שהתשובה תהיה יותר ארוכה, כך היא יכולה לסבך אתכם יותר בהמשך הדרך. תשובה קצרה שעונה בדיוק לגופו של עניין תימנע מציאות שבה תסבכו את עצמכם מבלי שהייתה לכם כוונה לעשות זאת.

 

אל תיפלו בתרגילי החקירה המוכרים

עורך דין פלילי יציג לכם בצורה ברורה את כל תרגילי החקירה הידועים והמוכרים. כתוצאה מכך לא תמצאו את עצמכם נופלים באותם תרגילים שרק יכולים לסבך אתכם. חוץ מכם היו עוד המון נחקרים שכבר נפלו בתרגילים האלה, אין סיבה שזה יהיה המקרה שלכם. עם איש מקצוע שעומד מאחוריכם כל צעד שתעשו יהיה נכון ומדויק. לא תמצאו את עצמכם עושים טעות קטנה שעלולה להוביל למציאות שכמותה לא דמיינתם עד כה.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי

073-3753264 דילוג לתוכן