כמה עולה ביטוח נסיעות לחול?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

אם אתם מתכננים נסיעה לחו"ל ולא חושבים על כיסוי ביטוחי חשוב שתקחו זאת בחשבון. לצערנו, גם תכנון שמתוכנן היטב מראש יכול להשתבש בגלל סיבות אלו ואחרות. חלילה אם תקרה תאונה, תפגעו פיזית או פשוט תחלו, חשוב שיהיה לכם ביטוח שיכסה טיפולים רפואיים או ביטוח שכיסה הוצאות מפאת אובדן, נזקים או גניבה. כאשר מתכננים נסיעה ובונים גם על ביטוח כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית המבינה בסגנונות הביטוחים השונים ויכולה לתווך ולהתאים לכם את הביטוח הרלוונטי לכם על סמך התאמה אישית. המומחים של רמי לוי ביטוח המעניקה מעטפת מלאה של בדיקת תיק ביטוחי והתאמה אישית מסבירים במאמר זה על החשיבות של ביטוח שהינו לנסיעות לחו"ל.

איך ביטוח נסיעות לחול ישפר לכם את איכות החיים

אם החלטתם לרכוש ביטוח עבור נסיעות לחו"ל זה אחד הצעדים החכמים שעשיתם. שניה לפני שאתם בודקים כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל יש לא מעט סוגים של ביטוח, אך הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות כרגע על מנת לקבל החלטה מושכלת הוא לבצע השוואה נכונה לכך. חברה מקצועית לה ניסיון בתחום הביטוחי תוכל לתווך לכם את הביטוח המתאים תוך בדיקה על סמך צרכים אישיים וזו הדרך הטובה ביותר לכך. ביטוח נסיעות יסייע לכם לקבל את מלוא ההטבות הרלוונטיות בהתאם לתקרית שקרתה לכם ולמנוע עגמת נפש.

מה הכי חשוב לדעת ברכישת ביטוח נסיעות?

מה שהכי חשוב לדעת הוא שביטוח הבריאות הקיים בארץ כבר לא תקף ברגע שאתם כבר עולים על המטוס ולכן, כאשר אתם מגיעים אל מדינה זרה אם לא תעשו ביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל לא באמת יהיה כיסוי עבור תקריות רפואיות או תקריות נזק שעלולות להתרחש בזמן שאתם בחו"ל. הסיוע בביטוח הזה הוא מקיף כי לפני הכל הוא מאפשר לכם לקבל פיצוי ברמה הכספית במגוון של סיטואציות ובתרחישים שמוגדרים מראש.

מהם הסעיפים החשובים ביותר שיכול הביטוח לכלול?

כאשר אתם בוחנים כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב שתדעו שהמחיר הוא תלוי נתונים אישיים ולכן קשה לאמוד עלות אחת ספציפית. כמו כן, חשוב לבדוק היטב גם את הסעיפים שיכולים להיחשב כחשובים מאד ואולי לא כלולים בכל פוליסה, בדקו עם אנשי המקצוע את הסעיפים הללו:

  • הטסה רפואית לישראל – בדקו היטב עם חברת הביטוח האם היא מממנת טיסה חזרה לארץ במקרה רפואי דחוף.
  • פינוי – אם נדרש לפנות את המבוטחים אל בית חולים באופן יבשתי או ימי בדקו האם הפינוי כלול בפוליסה ומה הוא כולל.
  • העברת גופה – חלילה אם קורה, בדקו האם הביטוח מכסה זאת.
  • הגנה משפטית מסיטואציה פלילית – יש לבדוק אם ישנה הגנה בביטוח בסיטואציה זו, לא כל חברה מבצעת ביטוח על כך.
  • חבות כלפי צד ג' – אם קרה שצד ג' ניזוק מהמבוטחים באיזו דרך יש לוודא שהביטוח מכסה זאת ברמה משפטית וכלכלית.

לליווי המקצועי יש משמעות גבוהה בבחירת סוג הביטוח. וודאו שאתם מקבלים ליווי מקצועי, אישי, בשירות סבלני ומקצועיות גבוהה המביא לתוצאות טובות ולבחירה מושכלת.

טיסה

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי

072-3940742 דילוג לתוכן