הייתם מעורבים בתאונת דרכים? אולי מגיע לכם פיצוי

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

לצערנו לא מעט אנשים מעורבים מידיי יום בתאונות דרכים באזורים שונים בארץ. החדשות הטובות הן שרוב התאונות מסתיימות ללא נפגעים, דבר שמאפשר לכל אחד להמשיך בשגרה. עם זאת כל תאונת דרכים יכולה להשאיר צלקות שונות, לא בהכרח פיזיות. יש כאלה שמספרים כי מאז תאונת הדרכים הם מתקשים לעלות על הכביש. חשוב שתבינו כי ההתמודדות עם תאונת דרכים היא התמודדות מאתגרת לכל הדעות. אתם מרגישים כי אתם נמצאים לבד במערכה? זוהי לא חייבת להיות המציאות. עורך דין יואב רונקין כאן על מנת לספק לכם ליווי אישי עד להשגת הפיצוי הנדרש. לא מן הנמנע כי מגיע לכם פיצוי כזה או אחר שאינכם מודעים אליו. יחד עם עורך דין תאונות דרכים תוכלו להשיג את כל הפיצויים שמגיעים לכם מתוקף החוק.

 

מתי מומלץ לפנות לעורך דין?

כמובן שלא בכל מקרה יהיה עליכם לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים. לרוב הפנייה לעורך דין תאונות דרכים אמורה להיעשות כאשר נגרם לכם נזק גופני כתוצאה מהתאונה. נזקי רכוש ניתן לפתו בצורה ישירה מול חברת הביטוח שלכם או מול חברת הביטוח של הנהג השני. אך פגיעות גופניות הרבה יותר קשה לתקן, בטח כאשר כל אחד ינסה להתנער מאחריות. מתלבטים האם מגיע לכם פיצוי לאחר תאונת דרכים? עורך דין יואב רונקין כאן על מנת לספק לכם ייעוץ בחינם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר, ומיד תקבלו תשובות שנכונות לכם באופן אישי.

 

איך בוחרים עורך דין תאונות עבודה?

אחת מהמשימות הכי קשות תהיה לבחור את עורך הדין המתאים לאחר תאונת עבודה. למראית עין יכול להיות שתחשבו כי כל עורכי הדין הם עורכי דין מתאימים. עם זאת לא כל עורך דין יביא אתכם למקום שאליו אתם אמורים ורוצים להגיע. חשוב שתבחרו עורך דין שמנוסה בתחום של תאונות הדרכים, כזה שמגיע עם קבלות מוכחות. אם לאותו עורך דין יש המלצות חיוביות זה בהחלט פלוס נוסף שלא ניתן להתעלם ממנו. מחפשים עורך דין תאונות דרכים שישיג לכם את הפיצוי המיוחל? עורך דין יואב רונקין זמין במיוחד עבורכם.

 

לא מתפשרים על עורך דין תאונות דרכים

זה נכון שלא צפיתם מראש את ההוצאה הצפויה על עורך דין תאונות דרכים. תאונת הדרכים עצמה הגיע בהפתעה, ככה גם הצורך להשתמש בשירותיו של אותו עורך דין. אך אל תשכחו כי אסור לכם להתפשר כי בסוף זה עלול לחזור אליכם כמו בומרנג. מוטב כי תבחרו את עורך הדין הכי מנוסה, זה שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. לא רוצים להתפשר על עורך הדין שילווה אתכם מבלי שתצטרכו לעשות ויתורים. עורך דין יואב רונקין כאן על מנת לסייע לכם להשיג בדיוק את מה שמגיע לכם בהתאם לחוק.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי

073-3753264 דילוג לתוכן