האם מותר לעשות ביטוח נסיעות בזמן אבטלה?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

בעוד שהחוק בישראל אינו מתיר שהות ארוכה בחו"ל בזמן קבלת דמי אבטלה (בד"כ עד 7 ימים), כן יהיה מותר לכם לטוס לתקופה קצרה וכן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאם. בשורות הבאות, נענה על מס' שאלות הקשורות לנושא – המשיכו לקריאה זריזה.

 

מה חשוב לדעת על ביטוח נסיעות בזמן אבטלה?

כדי להקל עליכם עד כמה שניתן, ריכזנו עבורכם כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על נסיעה לחו"ל ורכישת ביטוח נסיעות בזמן אבטלה. בתור התחלה, קחו בחשבון את הזכרות שלכם לדמי אבטלה. אם אתם מובטלים, אתם עשויים להיות זכאים לדמי אבטלה, כמובן, אבל לא תהיו זכאים לחתום על דמי אבטלה כאשר אתם נמצאים בחו"ל, או לחילופין, להמשיך לחתום על דמי האבטלה כאשר אתם בחו"ל. זכרו, דמי אבטלה ניתנים למשך תקופה מוגבלת, והם אינם כוללים תשלום עבור נסיעה לחו"ל. אם אתם מתכננים נסיעה לחו"ל בזמן אבטלה, חשוב לוודא באגף לביטוח לאומי מהי הגבלת כמות הימים המותרים לשהייה בחו"ל בזמן אבטלה (7 ימים בד"כ).

 

למה ביטוח נסיעות חשוב דווקא בזמן אבטלה?

כידוע, הוצאות רפואיות עשויות להסתכם בכל כך הרבה כסף, עד שאנשים לעיתים עלולים לפשוט רגל כתוצאה מחובות עתק. אם במהלך חיי השגרה ביטוח נסיעות הוא נושא חשוב, הרי שעל אחת כמה וכמה כאשר האדם מובטל ומעוניין לטוס לחו"ל. במיוחד כאשר האדם מובטל, חשוב לקחת בחשבון את הנושא של כל מיני עלויות בלתי צפויות בחו"ל. לכן, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חיוני לכל נוסע, אך הוא חשוב במיוחד עבור אנשים בזמן אבטלה. מלבד הוצאות רפואיות, ביטוח נסיעות מכסה מגוון רחב של הוצאות, כגון הוצאות ביטול נסיעה, ביטול טיסה ובית מלון, הוצאות איבוד כבודה ועוד. כל אלו הינן הוצאות שאדם מובטל ישמח שיחסכו ממנו.

 

כמה עולה ביטוח נסיעות בזמן אבטלה?

לא בטוחים כמה אתם אמורים לשלם על ביטוח הנסיעות שלכם בתקופה שבה אתם מובטלים? ובכן, אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן אבטלה, המחירים בדרך כלל יהיו דומים לאותם המחירים שתשלמו גם בזמן שאתם מועסקים. ההמלצה שלנו היא כזאת – בקרו באתר גודיי כדי לסקור את מחירי הביטוחים, להשוות ביניהם ואף כדי לקרוא ביקורות והמלצות על חברות הביטוחים המובילות בשוק. נרחיב גם לגבי השוואת המחירים בין חברות הביטוחים השונו, המשיכו לקרוא בשורות הבאות.

 

לסיכום, בקרו באתר גודיי כדי להשוות מחירי ביטוחים

לאחר שהבנו מדוע ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב במיוחד בזמן אבטלה, בואו נדבר יותר לעומק על השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. באופן כללי, חשוב להשוות מחירים בין חברות ביטוח שונות, לא רק כדי למצוא את ההצעה הטובה ביותר. מעבר לכך, חשוב לעשות את השוואת המחירים כדי למצוא חברות ביטוח מובילות שמספקות לכם שירות לקוחות מהימן וזמין. בקרו באתר גודיי להשוואת מחירים, בו תוכלו להשוות מחירי ביטוחים לחו"ל, או לפנות לשירות הטלפוני של גודיי כדי לקבל סיוע נוסף.

אבטלה

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי

073-3753264 דילוג לתוכן