ביטוח רכב – דברים שצריך לבדוק לפני שמחדשים את הפוליסה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד

מדי שנה, לפני שמסתיימת תקופת הביטוח, יש להתחיל ולבדוק אופציות לחידוש פוליסת ביטוח רכב, בטרם מחליטים איזו פוליסה לרכוש. פוליסת ביטוח רכב על מרכיביה השונים, כידוע, תקפה לשנה אחת ויש לחדש אותה בסיום המועד, אחרת אי אפשר יהיה לנהוג ברכב וכן, הוא לא יהיה מכוסה מפני נזקים, חבלות, גניבות או כל דבר אחר.

ישנם אנשים המעדיפים לבטח את הרכב שלהם, שוב, בחברה בה הם היו מבוטחים עד כה. כך הם לא צריכים לאסוף מידע על פוליסות של חברות אחרות, הם לא מבזבזים זמן על חיפוש הצעות אטרקטיביות יותר, וממשיכים לקבל שירות מחברת ביטוח שהם מכירים.

 

לא תמיד זה רע, אך במקרה של ביטוח רכב יש בגישה זו חסרונות מסוימים:

ראשית, אם מעדיפים להמשיך ולהיות מבוטחים באותה חברה, אז מוותרים על האופציה ליהנות מהצעות מחיר, מבצעים ופוליסות משתלמות שחברות ביטוח אחרות מציעות.

שנית, גם אם בוחרים לרכוש פוליסה באותה חברה שוב ושוב, צריך לקחת בחשבון שהחברה משנה את התנאים, סביר להניח שהיא מעלה מחירים ומבצעת שינויים נוספים. חשוב לשים לב לכך, ולא לחדש פוליסה "על עיוור".

שלישית, ברגע שלא בוחנים פוליסות מצד חברות אחרות, מוותרים על היכולת להתמקח מול החברה. אפילו אם, בסופו של דבר, הכוונה היא לחדש את הפוליסה באותה חברה, אזי שהדבר הנכון הוא לפחות לקבל הצעות מחברות אחרות בשביל שיהיה אפשר להתמקח ולהוריד מחיר וליהנות מתנאים טובים יותר.

 

נקודות שחשוב לשים לב אליהן לפני שמחדשים פוליסה

ניתן לחלק את הנקודות שצריך לשים לב אליהן, ל-3 קבוצות עיקריות:

מאפיינים אישיים – למשל, אם חל שינוי בזהות וכמות הנהגים על הרכב, הרי שיש צורך לשנות את הפוליסה בהתאם. זה כמובן ישפיע על מחיר הפרמיה.

עוד מאפיין אישי שמשפיע על הביטוח הוא העבר הביטוחי שלכם. אם במהלך השנה האחרונה תבעתם את חברת הביטוח, אזי שתצטרכו לשלם סכום גבוה יותר בפרמיה שלכם.

אמצעים חדשים ברכב – מעת לעת, נכנסים אמצעי בטיחות וביטחון לשימוש. אם התקנתם אמצעים מסוימים, אז אתם יכולים לראות כיצד הם משפיעים על הפוליסה והתמחור שלה. שינויים מסוימים ברכב, יכולים להשפיע כך או אחרת על התמחור של הפוליסה והתנאים שלה.

כיסויים ותנאים – פוליסת ביטוח רכב היא לא דבר סטטי, היא משתנה מדי שנה. בין אם זה בעלויות, בין אם זה בכיסויים, בהרחבות שחברות הביטוח מציעות למבוטחים, וכן בהיבט של השתתפות עצמית. רצוי לבחון זאת היטב, בטרם מחליטים איזו פוליסה לקנות.

 

משווים מחירים ומחדשים פוליסת ביטוח רכב בצורה חכמה

לפני שאתם ממהרים לחדש פוליסת ביטוח רכב בחברה בה אתם מבוטחים, ואחת כמה וכמה אם אתם מחפשים את ההצעה האטרקטיבית ביותר, עליכם להיכנס לאתר של Wobi , שם תוכלו לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות ולהשוות ביניהן. כך תוכלו לרכוש פוליסת ביטוח רכב משתלמת ומתאימה לכם.

ביטוח רכב

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

אל תוותרו על הזכויות שלכם, התקשרו עוד היום לעו"ד הראל יטיב! 
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי

073-3753264 דילוג לתוכן